top of page
powerpoint.jpg

Lediga tjänster

Innesäljare orderavdelning

 

Vi söker säsongspersonal till vår orderavdelning i Halmstad.

 

Arbetsbeskrivning:

 

Som innesäljare på vår orderavdelning tar du emot beställningar och säljer Krönleins samtliga produkter till våra befintliga kunder samt nya, inom dagligvaruhandel och restaurang. Registrering av order sker i vårt moderna affärssystem Microsoft Dynamic AX. I arbetet ingår även att hjälpa våra kunder med frågor och problem som uppstår, t ex leveranser, sortiment och diverse frågor. I huvudsak sker ordermottagning via telefon men även i form av elektroniska order.


I din roll är servicekänsla och noggrannhet viktigt. Du bemöter kunder och kollegor på ett trevligt sätt, har god samarbetsförmåga och gillar ordning och reda. Vana vid arbeta med datorer ser vi som nödvändigt samt att kunna uttrycka sig väl i tal och skrift. Då perioden över sommaren är högsäsong hos oss krävs det att du är stresstålig. Har du intresse av mat och dryck är det ett plus.

 

Meriterande kunskaper:

 

Grundläggande datakunskaper i Office-paketet
B-körkort

 

Arbetstid:

 

Heltid, dagtid under perioden v 23-32 varav två veckor introduktion/utbildning.

​

Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta

Jörgen Spens, Försäljningschef, 0708100020.

Vänligen skicka din ansökan med CV och personligt brev till jorgen.spens@kronleins.se

​

​

bottom of page